• 085-303 89 20
  • info@laresso.nl
  • Ma - Vr: 8:00 - 17:00

Service & onderhoud

Geen zorgen, puur genieten van je koffie!

Heeft u een storing? Bel dan 085 – 303 89 20

  • 12 maanden garantieperiode op alle machines
  • Verhelpen van storingen aan uw koffiemachine
  • Het vervangen van onderdelen bij reparatie
  • één a twee keer per jaar prefentief onderhoud afhankelijk van de koffieverbruik
  • één keer per jaar vervanging waterfilter
  • Direct persoonlijk contact en snelle responstijd
  • Geen onverwachte kosten

De bovenstaande service en dienstverlening kunt u verwachten bij een servicecontract. Voor een servicecontract betaalt u een vast bedrag per jaar, de prijs is afhankelijk van het soort en aantal koffiemachines dat u in contract wilt stellen. Een servicecontract is niet verplicht. U kunt een reparatie of onderhoud ook uit laten voeren zonder dat u hiervoor een contract hoeft af te sluiten. In dat geval betaalt u per bezoek voorrijkosten, arbeidsloon en eventuele onderdelen.

Bij een dringende technische vraag of technisch probleem, kunt u gebruik maken van onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Helpdesk 085 - 303 89 20

  • Vrouwe Jacobastraat 11 - 4205 TL Gorinchem
  • 085 - 303 89 20
  • info@laresso.nl
  • NL002111898B44
  • KVK 61575704
  • Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00 uur

Heeft u een vraag? Stuur een E-mail!