SERVICE

GEEN ZORGEN, PUUR GENIETEN VAN JE KOFFIE!

SERVICECONTRACTEN

GEENBASISALL IN
Gratis technische service (arbeidsloon)JaJaJa
Gratis telefonische ondersteuningJaJaJa
Preventieve onderhoudsbeurt1 x per jaar2 x per jaar
Inclusief voorrijkostenJaJa
Inclusief onderdelen50% korting Ja
  • uitgesloten van een servicecontract zijn: Gebruikersfouten en Molest
  • exclusief weekenddienst

VOORDELEN VAN EEN SERVICECONTRACT

  • 12 maanden geen zorgen
  • Verhelpen van storingen aan uw koffiemachine
  • Het vervangen van onderdelen bij reparatie
  • één a twee keer per jaar preventief onderhoud afhankelijk van de koffieverbruik
  • één keer per jaar vervanging waterfilter
  • Direct persoonlijk contact en snelle responstijd
  • Geen onverwachte kosten

De bovenstaande service en dienstverlening kunt u verwachten bij een servicecontract. Voor een servicecontract betaalt u een vast bedrag per jaar, de prijs is afhankelijk van het soort en aantal koffiemachines dat u in contract wilt stellen. Een servicecontract is niet verplicht. U kunt een reparatie of onderhoud ook uit laten voeren zonder dat u hiervoor een contract hoeft af te sluiten. In dat geval betaalt u per bezoek voorrijkosten en eventuele onderdelen.

Bij een dringende technische vraag of technisch probleem, kunt u gebruik maken van onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Helpdesk 085 – 303 89 20

bedrijfsauto

Vragen over service & onderhoud? Neem contact op

Vragen, suggesties of wilt u een vrijblijvende offerte? Bel dan direct op 085 – 303 89 20 of vul onderstaand formulier in. Onze adviseurs helpen u graag.