Service & onderhoud
Geen zorgen, puur genieten van je koffie!
Heeft u een storing? Bel dan 085 – 303 89 20
- 12 maanden garantieperiode op alle machines
- Verhelpen van storingen aan uw koffiemachine
- Het vervangen van onderdelen bij reparatie
- één a twee keer per jaar prefentief onderhoud afhankelijk van de koffieverbruik
- één keer per jaar vervanging waterfilter
- Direct persoonlijk contact en snelle responstijd
- Geen onverwachte kosten
De bovenstaande service en dienstverlening kunt u verwachten bij een servicecontract. Voor een servicecontract betaalt u een vast bedrag per jaar, de prijs is afhankelijk van het soort en aantal koffiemachines dat u in contract wilt stellen. Een servicecontract is niet verplicht. U kunt een reparatie of onderhoud ook uit laten voeren zonder dat u hiervoor een contract hoeft af te sluiten. In dat geval betaalt u per bezoek voorrijkosten, arbeidsloon en eventuele onderdelen.
Bij een dringende technische vraag of technisch probleem, kunt u gebruik maken van onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Helpdesk 085 - 303 89 20

- Ambachtsweg 24 - 1851MW Heiloo
- 085 - 303 89 20
- info@laresso.nl
- NL002111898B44
- KVK 61575704
- Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 8:00 - 17:00 uur
Vragen over service & onderhoud? Neem contact op
Vragen, suggesties of wilt u een vrijblijvende offerte? Bel dan direct op 085 – 303 89 20 of vul onderstaand formulier in. Onze adviseurs helpen u graag.